به گزارش کلهرنیوز؛ جلسه شورای روابط عمومی های مناطق هشتگانه و سازمان های شهرداری با حضور مظفر تیموری مدیر کل اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل و مدیران روابط عمومی مناطق و سازمان های شهرداری برگزار شد.

مظفر تیموری در این جلسه با تأکید بر نقش روابط عمومی ها در ادارات و هنر بودن کار روابط عمومی گفت: در کنار هفت هنر مهم و اثبات شده دنیای امروز فن روابط عمومی به عنوان هنر هشتم شناخته می شود و این هنر هشتم بودن روابط عمومی بیانگر اهمیت و نقش بسزای آن در عرصه اطلاع رسانی است.
تیموری افزود: مدیران باید از روابط عمومی ها به عنوان یک هنر و ابزار مدیریتی مهم در جهت اطلاع رسانی و آگاهی دادن استفاده نمایند و البته رسانه ها نیز بعنوان یک راه ارتباطی مهم دیگر با مردم  در کنار روابط عمومی می توانند دو بال تاثیر گذار در اختیار مدیران باشند.
مدیر کل اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمانشاه ادامه داد: شهرداری بعنوان ارگانی که بیشترین ارتباط را با مردم دارد نیازمند استفاده از هنر روابط عمومی در جهت اطلاع رسانی و ارتباط گیری بیشتر با مردم است و همین نکته نشان می دهد که روابط عمومی در شهرداری باید بیشتر تقویت و مورد توجه قرار گیرد، و در این راستا تلاش داریم روابط عمومی مناطق و سازمان های شهرداری را با آموزش و حمایت بصورت حرفه ای تری در آورده تا خدمات و فعالیت های صورت گرفته سریعتر و دقیق تر به اطلاع شهروندان برسد.
تیموری گفت: روابط عمومی ها بعنوان سخنگوی یک دستگاه محسوب می گردند لذا گزارشات باید در بازه زمانی مشخص و دقیق منتشر گردد و قطعاً انتشار به موقع اخبار فعالیت های صورت گرفته خود نوعی جهاد تبیین به حساب می آید که مورد توجه رهبری معظم انقلاب اسلامی نیز قرار دارد و در کنار این امر مهم انعکاس اخبار و فعالیت ها می تواند سبب نشاط اجتماعی گردد.
وی ادامه داد: با برنامه ریزی صورت گرفته روابط عمومی مناطق و سازمان های شهرداری که در زمینه هم افزایی،هم اندیشی ،هم دلی و همسویی و اطلاع رسانی درست و به موقع گام بردارند تجلیل خواهند شد البته در راستای اطلاع رسانی درست و دقیق رسانه ها نیز نباید فراموش گردند و مدیران باید از رسانه های تاثیرگذار و دارای مجوز جهت انعکاس فعالیت های صورت گرفته استفاده کنند.
مظفر تیموری در پایان گفت: ارتباط روابط عمومی سازمان ها و مناطق شهرداری با مرکز باید بیشتر گردد و در این راستا ما نیز حمایت های لازم را از این عزیزان به عمل خواهیم آورد تا انگیزه کار برای این همکاران بیشتر گردد هر چند شهرداران مناطق و مدیران سازمان ها نیز باید در انتخاب روابط عمومی های خود هماهنگی با اداره کل داشته باشند و حمایت لازم را نیز از روابط عمومی های خود داشته باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :