کلهرنیوز – لطفا خودتان را برای مخاطبان پایگاه خبری تحلیلی کلهر نیوز معرفی نمایید؟

اینجانب ذوالفقار نوروزی متولد سال ۱۳۵۴ اهل وساکن شهرستان گیلانغرب بخش گواور روستای کل کش هستم.

 

کلهرنیوز – جناب اقای نوروزی شغل شما ؟ و منبع درامد شما چطور تامین میشود؟

 بنده کارگر هستم.

کلهرنیوز – شما در اکثر صحنه های اجتماعی در آتش سوزیهای منابع طببعی ،زلزله ،پاکسازی تفریگاه های طبیعی گیلانغرب فعال هستید .چه انگیزه ای دارید از این فعالیت ها؟

بنده حضوردر فعالیتهای اجتماعی در تمامی موارد را جزء وظیفه انسانی و وجدانی خودم می دانم وحضور در اطفاء حریق های استانی بخصوص شهرستان‌های گیلانغرب وبخش گواور بخاطر طبیعت دوستی و حفظ جنگل‌های زاگرس است که در حال حاضر نابودی آن یکی از برنامه های اصلی دشمنان طبیعت می باشد واین جنگل‌ها نیز به عنوان یکی از سرمایه های بزرگ وخدادادی در منطقه ما بایستی توسط متولیان و در کنار آن مردم بایستی درحفظ وحراست از آن جدی و کوشا باشند.

کلهرنیوز – شما نقش مردم و بخصوص تشکل های مردمی را در حفظ و نگه داری منابع طبیعی چگونه ارزیابی میکنید؟

با توجه به مقدار کم پرسنل منابع طبیعی وهمچنین عدم تناسب تعداد محافظین آن با وسعت جنگلها ومنابع ملی حتما نیاز مبرم به حضور مردم وتشکل های مردمی در کمک صیانت و حفاظت ار منابع طبیعی است وبدون کمک مردم قطعا شاهد نابودی منابع عظیم در آینده خواهیم بود.

کلهرنیوز – مردم گیلانغرب شما رو بعنوان یک فعال اجتماعی و بخصوص دوستدار طبیعت می شناسند ، شما برای حفظ و صیانت از منابع طبیعی چه صحبتی دارید؟

من به عنوان یک عضو کوچک خانواده فعالین محیط زیست ومنابع طبیعی ازمردم عزیز وبزرگوار تقاضا دارم حفظ و حراست از طبیعت را جزئی از برنامه زندگی خود بدانند و نسبت به رعایت قوانین ومقررات منابع طبیعی پایبند باشند ودر حریق های احتمالی در منابع ملی حتما حضور فعال داشته باشند.

 

کلهرنیوز _ شما با ارگان و سازمانها فعالیت می کنید یا بصورت خودمحور؟

بنده در هر زمانی تجاوزی به منابع طبیعی صورت بگیرد یا حریقی درآن اتفاق بیافتد حتما به صورت خود جوش عمل می کنم، و با درخواست منابع طبیعی هر زمان نیاز باشد در هر منطقه ای حتی استان‌ها وشهرستانهای مجاور همکاری می کنم وان را جز وظیفه خود می دانم.

 

کلهرنیوز – در راستای تکریم و قدردانی از زحمات شما از طرف سازمان ها و ارگان ها مورد تشویق قرار گرفته اید یا خیر؟

بیشتر از طرف ادره منابع طبیعی شهرستان گیلانغرب مورد تکریم قرار گرفته ام هرچند هدف بنده جلب رضایت خداوند وحفظ منابع ملی می باشد.

 

کلهرنیوز – حرف آخر؟

از تمامی کسانی که در حفظ و صیانت از منابع ملی تلاش می کنند به سهم خود نهایت تشکر وقدردانی را دارم.

 

با تشکر از ذوالفقار نوروزی که وقتشون را در اختیار پایگاه خبری تحلیلی کلهرنیوز  گذاشتند . امیدوارم مردم و بخصوص مسئولین قدر افرادی چون شما را بیشتر بدانند.
به امید موفقیت ،پیروزی و سلامتی شما

وجود افرادی همچون آقای نوروزی هست که زندگی را بهتر خواهد کرد در این دنیای پرچالش.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :