به گزارش کلهرنیوز به نقل از روابط عمومی درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه برای راه اندازی این درمانگاه استیجاری ۱۵ میلیارد تومان هزینه شده است گفت: ساخت درمانگاه ملکی این شهرستان هم در دستور کار است.

دکتر حجتی پور افزود: هم اکنون ۲ بیمارستان شهدا و حضرت معصومه سلام الله علیها و ۲ کلینیک مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در شهر کرمانشاه فعالیت دارند و درمانگاههای این مدیریت در شهرستانهای اسلام آباد غرب، سرپل ذهاب، سنقرکلیایی، پاوه، جوانرود، بیستون و صحنه هم به مردم خدمات درمانی ارائه می دهند.

وی از راه اندازی درمانگاه های کنگاور و هرسین در آینده نزدیک خبر داد.

دکتر حجتی پور با اشاره به روند ساخت بزرگترین اورژانس درمان تامین اجتماعی کشور در بیمارستان شهدای کرمانشاه خاطرنشان کرد: این طرح با سه هزار و ۲۰۰ متر مساحت با پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی مراحل پایانی خود را طی می کند و تلاش می شود این طرح تا هفته دولت سالجاری به بهره برداری برسد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه ساخت ال دی آر (زایشگاه مدرن و پیشرفته) با اتاق های اختصاصی، توسعه بخش مراقب های ویژه نوزادان در بیمارستان حضرت معصومه سلام الله علیها(که حدود یک سوم موالید استان در آن انجام می شود) و هتلینگ بیمارستانهای این مدیریت را بخشی دیگر از اقدامات انجام شده در سالهای اخیر دانست.

مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه در سالهای ۱۳۹۸ و ۱۴۰۰ رتبه برتر را در بین مدیریت های درمان تامین اجتماعی کشور را از آن خود کرد و در سال ۱۴۰۲ هم رتبه اول رضایتمندی در بخش بستری بیماران را کسب کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :