به گزارش کلهرنیوز، محمد مرادی مولدهای خودتأمین ادارات کل استان کرمانشاه با توجه به افزایش بار در این بخش نسبت به مدت مشابه سال گذشته که محسوس است در زمان اوج بار با شرکت دیزل‌ژانراتور همکاری می‌کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه افزود: نحوه همکاری به گونه‌ای است که ادارات دارای مولد خودتأمین با نزدیک شدن به اوج بار به صورت روزانه ۱۰ صبح تا ۱۳ نسبت به قطع برق از شبکه سراسری و تأمین برق مورد نیاز از طریق دیزل‌ژانراتور اقدام می‌کنند؛ قابل ذکر است تأمین سوخت این مولدها توسط شرکت توزیع برق صورت می‌پذیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به ناترازی در تولید و مصرف برق و یکی از سیاست‌های کلان در این صنعت جبران بخشی از این ناترازی در زمینه تولید، استفاده از ظرفیت‌های موجود در خصوص مولدهای خودتأمین است.

مرادی بیان داشت: لذا شرکت مادر تخصصی توانیر با توجه به سهمیه ابلاغی که به صورت سالیانه در زمان پیک بار به همه شرکت‌های توزیع برق سراسر کشور اعلام می‌شود، این شرکت ضمن شناسایی و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با مشترکان دارای مولد خودتأمین که برابر تفاهم‌نامه همکاری کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: در پایان پیک بار پاداش همکاری به این دسته از مشترکان اعطا خواهد شد، قابل ذکر است سوخت مورد نیاز این مشترکان توسط شرکت‌های توزیع برق تخصیص داده می‌شود. /مرصاد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کلیدواژه ها : ,,

این خبر را به اشتراک بگذارید :