به گزارش کلهرنیوز، سعید بهشتی‌راد در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: روز شنبه ششم مردادماه مراسم بزرگداشت سی و ششمین سالگرد عملیات غرورآفرین مرصاد، در محل یادمان اصلی مرصاد برگزار خواهد شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: علاوه بر پرداختن به مباحث غرورآفرین عملیات مرصاد، افتتاحیه راهیان‌ نور غرب و شمال غرب کشور نیز در این مراسم کلید خواهد خورد.

وی گفت: سخنران‌های این مراسم سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)، سردار باستان مسئول بسیج دانش‌آموزی کشور و یکی از معاونان آموزش و پرورش خواهند بود.

بهشتی‌راد خاطرنشان کرد: زائران یادبود شهدای مرصاد از تمام شهرستان‌های استان در این محل حضور پیدا می‌کنند، از آنجا که رزمندگان استان‌هایی همچون سمنان، همدان و لرستان نیز در این عملیات افتخارآمیز حضور داشتند، از علاقه‌مندان به حضور در این مکان مقدس از این استان‌ها نیز دعوت به عمل آمده است.

وی با اشاره به اینکه کل برنامه‌ای که در این روز برگزار می‌شود بسیار مفصل خواهد بود، گفت: تاریخ پنجم مرداد همچنین مصادف با روز ملی کرمانشاه و اسلام‌آبادغرب است به همین مناسبت در روزهای آتی برنامه‌هایی در این دو شهر برای بزرگداشت این روز برگزار خواهد شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: برنامه‌هایی که در محل یادمان مرصاد و نیز شهرهای کرمانشاه و اسلام‌آبادغرب برگزار می‌شوند، رویدادمحور هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه منافقین کوردل در دهه ۶۰ به دامان دشمن رفته و با همکاری او علیه ملت خود اقدام می‌کردند، گفت: در کشور عزیز ایران بیش از ۱۷ هزار نفر شهید ترور وجود دارد، قسمت عمده‌ای از این شهدا به دست ناپاک این منافقان به شهادت رسیده‌اند.

بهشتی‌راد خاطرنشان کرد: منافقان سال‌ها است که به عوامل دشمن به‌ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی تبدیل شده‌اند و در مسیر فرمانبرداری از آنها گام برمی‌دارند.

وی تصریح کرد: بخش عمده‌ای از این منافقان در عملیات مرصاد به دام افتاده، مضمحل شده و به هلاکت رسیدند و تعدادی که باقی ماندند با خفت و خواری به پایگاه خود در عراق بازگشتند.

بهشتی‌راد تصریح کرد: کلمه مرصاد به معنای کمین‌گاه است خداوند در سوره فجر آیه ۱۴ به منافقین چنین وعده داده است: «إِنَّ رَبَّكَ لَبِالْمِرْصَادِ»؛ گمان نکنید کسی می‌تواند از چنگال عذاب الهی بگریزد، به این ترتیب منافقین نیز در عملیات مرصاد در چنگال عذاب الهی و کمین رزمندگان اسلام گرفتار آمدند.

وی گفت: جنایات این گروهک خودفروخته و ذلیل برای تمام ملت ایران روشن است، آنها در زمان حکومت بعثی‌ها بر عراق همچون ستون پنجم برای صدام عمل می‌کردند و آشکارا به ملت خود پشت پا زده و به کشور خیانت کردند.

بهشتی‌راد اذعان داشت: سال‌ها است که این گروهک حقیر در عرصه‌های مختلف نظامی، سیاسی، عقیدتی و فرهنگی خیانت خود را آشکار کرده است.

وی گفت: ملت با افتخار و عزیز ایران این جماعت حقیر را به خوبی می‌شناسد و به ماهیت پلید آنها پی برده است، نفرت مردم ایران نسبت به این گروهک حتی از نفرتشان نسبت به آمریکا بیشتر است زیرا این افراد به کشور و هم‌وطنان خود خیانت کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :